Підбір та підготовка готельного персоналу

Фінансовий успіх готельного об'єкту полягає у щоденному попиті на нього. Якщо в офісній, складській або торговельній нерухомості власник упродовж кількох років отримує від орендарів гарантований прибуток (навіть коли орендаря починає не влаштовувати об'єкт, він нічого не може зробити, оскільки зв'язаний умовами угоди), то в готельній нерухомості результат кожного дня відбивається на функціональності готелю та фінансовому результаті.

 

Навіть один день незадовільної роботи готелю може серйозно вплинути на його майбутнє, особливо в добу Інтернету, коли кожен може залишити свій негативний відгук у соціальних мережах або на відповідних сайтах. Тому професійний керуючий, компетентний і відповідальний персонал – це практично 90% успіху готельного проекту. Адже, у якому б чудовому й унікальному місці не був розташований ваш готель, якими б комфортними не були в ньому ліжка, низький рівень обслуговування означає загибель бізнесу. І навпаки – готель, обладнаний на середньому рівні, але з рівнем обслуговування персоналом на "відмінно", завжди матиме вдячних клієнтів.

 

Незалежно від того, хто керуватиме роботою готелю – міжнародний оператор чи локальна команда, базовий персонал буде набиратися на місці (у Росії, Україні, інших країнах СНД). А наші працівники, як відомо, здебільшого ще не навчилися якісно й гідно надавати відповідні послуги. Тому майбутній керівній компанії доведеться витратити чимало зусиль і часу на пошук і підготовку кваліфікованого персоналу.

 

Однак, якість персоналу – це тільки один "бік медалі". Другий – не менш важливий – це ефективно побудована структура штатного розкладу. Адже заробітна плата персоналу, поряд з комунальними платежами, складає основну щомісячну статтю витрат у готелі. Тому прямий інтерес власника полягає в оптимізації складу персоналу відповідно до вимог готелю і європейських стандартів управління. І цю проблему ми допомагаємо йому вирішити професійно.       

 

Наша компанія зацікавлена в тому, щоб побудований нами об'єкт ефективно діяв з першого дня. Саме тому ArtBuild Hotel Group зробила одним з основних напрямів своєї діяльності послуги зі створення штатного розкладу, пошуку й навчання персоналу. Партнером нашої компанії тут виступає  Door International – міжнародна HR- і тренінгова організація, спільно з якою ми пропонуємо комплексні рішення з підбору й навчання персоналу на всі основні позиції в готелі.

Copyright © 2014