Підбір готельного оператора й супровід переговорного процесу

Як здійснювати управління готелем? Це питання постає перед кожним власником у процесі реалізації готельного проекту. Як правило, вибирати доводиться з трьох варіантів: укладення договору на управління з готельним оператором, купівля франшизи або розробка власних стандартів і самостійне управління.

 

Всі ці варіанти мають свої плюси й мінуси, передбачають прямі й приховані витрати, прибутки і можливі бонуси. Універсального рішення немає – у кожному конкретному випадку воно має прийматися виходячи з мети проекту, його характеристик і побажань замовника. Простіше, коли рішення диктують особливості самого проекту (наприклад, готелі з невеликим номерним фондом зазвичай не цікаві міжнародним операторам). Складніше, коли об'єкт дозволяє використовувати всі три варіанти, і, щоб власник лишився у виграші, вибір слід здійснювати дуже уважно. У даному випадку не зайвою буде консультація спеціалістів, які допоможуть створити об'єктивну картину роботи готелю у всіх можливих сценаріях, а власник на основі цієї інформації зможе прийняти свідоме й виважене рішення.

 

Наша компанія допомагає замовнику не тільки визначити оптимальну схему управління, а й реалізувати її з мінімальними часовими й матеріальними витратами. Наприклад, у випадку співпраці з міжнародним готельним брендом за ліцензією або франшизою ми допомагаємо узгодити з жорсткими вимогами франчайзера сам проект, його дизайн, обладнання тощо. Якщо замовник зупинився на варіанті самостійного управління, наша компанія забезпечує розробку необхідних стандартів, штатного розкладу, здійснює підбір і підготовку персоналу.

 

Як показує практика, найбільш специфічним і складним є процес пошуку, ведення переговорів і укладання контракту на управління з міжнародним готельним оператором. Він вимагає обізнаності і врахування багатьох деталей: на якому етапі реалізації проекту необхідно чітко визначитися з брендом; як узгодити вимоги оператора з українським законодавством; на які пункти слід передусім звернути увагу під час укладання контракту; за якими позиціями можна і треба торгуватися з оператором, а за якими – ні, тощо. Яким би уславленим не було ім'я готельної мережі, реальна зацікавленість у проекті з боку міжнародного бренду та правильний підхід можуть забезпечити власникові більш вигідні умови, ніж ті, що передбачені типовим контрактом.

 

В Росії та Україні угоди на управління з міжнародним готельним оператором укладаються зазвичай на 10-15 років, і це слід враховувати. Незважаючи на те, що в розвинених країнах термін дії угоди становить 30, 50 і навіть 80 років, для нашої країни 15 років роботи на жорстких умовах міжнародного контракту – це серйозна цифра. Тому, щоб уникнути нерозв'язних конфліктів протягом цього періоду, контракт має бути продуманий до дрібниць.     

           

Наша компанія знає специфіку роботи і ведення переговорів з міжнародними готельними брендами, і в тому випадку, коли замовник обирає варіант співпраці з оператором, ми можемо:

 

-  провести дослідження й підібрати бренди, найбільш відповідні для формату й місця розташування 
   готелю;
-  організувати і провести тендер між операторами;
-  адаптувати вимоги оператора до регіональних норм;
-  проконтролювати процес переговорів, результатом якого стане контракт, що захищає інтереси  
   власника;
- оптимізувати терміни проведення переговорів і укладання контракту.

           

Ми говоримо з готельними операторами однією мовою, співпрацюємо з міжнародними юристами. Але передусім ми економимо час. Без професійної підтримки переговори можуть тривати рік і більше, а це неприпустимі терміни для інвестиційного проекту комерційної нерухомості.

Copyright © 2014